23.8.10

Hi! It's me Michalis and I do not like everyone

Σου ετυχε και σε σενα ειμαι σιγουρος....Να εισαι σε μια παρεα και να συνειδητοποιεις οτι δε πολυσυμπαθεις καποια ατομα.. σχεδον ολα! σε πιάνει πανικος... σκεφτεσαι: μηπως εγω εχω προβλημα; μηπως εγω ειμαι παραξενος/περιεργος/κακομουτσουνος; Μπορει και να μαι!
Ομως, οσο περνανε τα χρονια τοσο πιο πολυ δε με νοιαζει ... μα το θεο: αχου και δε με νοιαζει, και γιατι να με νοιαζει; εμενα με συμπαθουν ολοι ;Όοοο ιιιι, δεεε νομιζω; απο την αλλη ομως ειναι και θεμα ενεργειας... σταματα με αυτη τη μιζερια, τον αρνητισμο και το βλεμμα τραγου...!
Μα ειναι και ζητημα τακτ σου λεω...μου ρχεσαι τωρα , το παιζεις new age αλλα εχεις ξεχασει να ανενεωσεις το contrato με το αποσμητικο σου...και καλα να σου τυχει σε ανοιχτο χωρο, εκει μπορεις να τη παλεψεις... οταν ομως εισαι σε στο αυτοκινητο και εχεις εναν επιμονο-ανηξερο συνοδηγο να φωναζει "κλεισε το παραθυρο!βαλε το κλιματισμο!" εκει εχεις προβλημα! ε οχι, μετα απο ενα τετοιο ατοπημα η πιθανοτητα να σε κανω φιλο στο linkedln ειναι τοσο χαμηλη οσο την πιθανοτητα να φυγει η ακμη ενος εφηβου με το clerasil!Παντως απαξης και δε σε συμπαθησω δε προκειται να σου κανω ματακια ουτε με πεντε Caipirinha!
Βεβαια περα απο το στιγμιαιο ερωτημα " μηπως η παραξενια μου επιασε κοκκινο;" ενα αλλο ζητημα με τρωει... "με καταλαβε κανεις;" "φανηκε η ανοσιά μου;" μπαααα όχι δε νομιζω, περα απο την απαθεια μου που μεγαλωνει μαζι με μενα θαρρω πως και οι υποκριτικες μου ικανοτητες βελτιωνονται με το περασμα των χρονων!
Nice to meet you... Clarice!


Λιαλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου