22.8.10

Baby i want you like last sAmmA!

Αληθεια εχεις σκεφτει γιατι τραγουδια τα οποια μισεις κολλανε στο στομα σου και τα τραγουδας 24/7 ; 
Δεν ξερω που οφειλεται αυτο, αυτο που γνωριζω με σιγουρια ειναι οτι ενω βρισκομενος  σε μια παρεα δειχνω να ενοχλουμαι απο τον ηχο τους μετα απο λιγη ωρα με πιανω να τα τραγουδω και να θεωρω οτι τα λεω και καλυτερα! αμεεε! και οχι μονο....
Να! ΤΙς προαλλες στην αμμουδαρα ακουγαμε το Last Summer ! μεχρι να τελειωσει το ασμα βγαλαμε οτι κακια ειχαμε για τον στιχο, για τον αοιδο, για τη μελωδια και φυσικα για το βιντεοκλιπ! Ναι Ναι φωναζε η Χρυσα θελω να τον δειρω!Αφου τελειωνει το κομματι και κατεβαζουμε δυο μπυρες Αλφα ξαναχτυπαει ο DJ με τον ιδιο τραγουδιστη σε αλλο ασμα. Εξαλλοι και οι δυο με τo θρασος του dj μονο που δεν σηκωθηκαμε να φυγουμε ! Αμαν πια με τα σαχλοτραγουδα, τι πρεπει να κανει καποιος για να ακουσει κατι της προκοπης; το μεσημερι πλησιαζε κ ο ηλιος εκαιγε ακομα περισσοτερο οταν ξαφνικα ακουω την Χρυσα να σιγοτραγουδαει 'baby i want you like last Samma!- ! Η καρδια μου αρχισε να χτυπαει σα τρελη , ενιωσα ενα πονο στο στηθος λες και επεσε το ρευμα  οταν o Ντιλαν ανακοινωνε στη Μπρεντα οτι διαλεγει την Κελι! Καλα ρε Χρυσα πως σου κολλησε αυτη η αηδια; Αντε ντε μου απανταει σαστισμενη! 
Η ωρα πια περασμενη αποφασιζουμε να εγκαταλειψουμε την παραλια , μπαινουμε στο αμαξι της φιλης μου και παιρνω τη πρωτοβουλία να επιλεξω εγω τη μουσικη! μου δινει το ipod, το συνδεω με τα ηχεια οταν ξαφνικα αρχιζει να ουρλιαζει το αμαξι ''κοιτα τι εκανες κοιτα τι εκανες'' ! Ε οχi! Αυτο παει πολυ! 
Σταματα μωρε μου λεει μεσα στα νευρα, αφου σου ειπα, για αυτο το καλοκαιρι επελεξα να ειμαι του ελαφρου!!! 
Τα λεμε! Τα λεμε!



Λιαλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου