20.10.10

Πονηρός Έλληνας , κατεργάρης δημόσιος υπάλληλος

 


Ο κινηματογράφος είναι ένα είδος σύγχρονης μαγείας ....Από μικιό με θυμάμαι να παρακολουθώ μια ταινία και να ρωτάω το πατέρα μου για τον "καλό" και το "κακό" της υπόθεσης...Αναζητούσα απο την αρχή τρόπους να μπώ στο πνεύμα της ταινίας ...Αυτό κατά μία έννοια συνεχίζεται ακόμα, απλά με ένα πιο ώριμο τρόπο (κριτική άποψη το λένε) και με τη διαφορά ότι έχει επεκταθεί και σε άλλους τομείς (thank you GOD).....Παράδειγμα:
Έβλεπα τις προάλλες να πέφτει το ξύλο της αρκούδας ατην Ακρόπολη. Ξύλο να βάλεις και στις τσέπες! Προσπάθησα λοιπόν να πάρω θέση και να εντοπίσω τον "καλό" και τον "κακό" της υπόθεσης...
Αρχικά, αναρωτήθηκα μέχρι που θα έφτανα αν είχα μείνει ένα (και βάλε) χρόνο απλήρωτος. Σίγουρο θα έκανα ότι πιο ακραίο μπορούσα έτσι ώστε να με πάρει κάποιος στα σοβαρά. Στην Ελλάδα ζούμε εξάλλου..Ως υπάλληλος του υπουργείου πολιτισμού θα ανέβαινα σίγουρα στην Ακρόπολη, θα έκλεινα το χώρο και  θα έριχνα και καμία ανάποδη στους μπάτσους.. Δέν βρίσκω το λόγο να μη το κάνω.. Μπορεί να μου ζητήσεις να σεβαστώ το σημαντικότερο σύμβολο της δημοκρατίας...Εκεί σου απαντώ ότι ήρθα στο σωστό μέρος, τη σωστή ώρα, αφού η διεκδίκηση δεδουλευμένων είναι μέρος της πολιτικής ελευθερίας του καθένα και έγκειται στις αξίες της δημοκρατίας...Μαζί σου λοιπόν υπαλληλάκο!
Έλα όμως που περνάει η ώρα λοιπόν και μαθαίνω οτι όλοι αυτοι είναι ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ των τελευταίων χρόνων που απαιτούν να μονιμοποιηθούν. CLEVER! Πώς να γίνει αυτό καλέ μου άνθρωπε;Αφού οι υπηρεσίες σου δεν θα χρειαστούν αλλο, για πιό λόγο να σε πληρώνει αφενός το κράτος και αφετέρου εγω?  Ξύπνα βολεμένε υπάλληλε, τα πράγματα άλλαξαν....Δέν τα μαθες; Απο ΣΗΜΕΡΑ πρέπει να τρέξεις και να αγχωθείς ...Πρέπει να παλέψεις με τις συνθήκες που παλέυω εγώ για αυτό μή πας να με κοροιδέψεις με λαμογιές και άτοπα αιτήματα  γιατί θα ανέβω και εγώ στην Ακρόπολη να στις βρέξω!Προτείνω να φορέσεις το πιό πλατύ σου χαμόγελο και να ρθείς και εσύ στον ιδιωτικό τομέα.... και θα δείς.. Είναι πραγματικά πολυ ωραία.. πάρε μαζί σου όμως μπόλικη υπομονή και περίσσεια όρεξη για δουλ(εί)α!Είμαι σίγουρος οτι με τόσο θράσος θα μας φανείς πολύ χρήσιμος....Mr.Wiseguy!

Λιαλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου